Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného v kamennej predajni FIT PLUS?

Tovar, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné priniesť do niektorej z našich predajní FIT PLUS a preukázať sa dokladom o kúpe. Celý reklamačný poriadok nájdeš tu.

 

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného v internetovom obchode fitplus.sk?

Pre tovar zakúpený v internetovom obchode fitplus.sk môžeš využiť možnosť reklamácie v predajni - kompletný produkt je potrebné doniesť do niektorej z našich predajní a preukázať sa dokladom o kúpe - faktúrou, ktorá ti prišla do e-mailu pri kúpe.

Môžeš tiež využiť možnosť reklamácie prostredníctvom zákazníckeho servisu cez online formulár alebo mailom. Táto možnosť sa vzťahuje len na tovar zakúpený v online shope. Pri vrátení tovaru treba vyplniť náš Reklamačný formulár a zaslať ho mailom na eshop@fitplus.sk alebo urobiť reklamáciu priamo cez náš servisný/reklamačný portál TU (link ťa presmeruje na servisný portál na stránke lifefitness.sk).

Celý reklamačný poriadok nájdeš tu.

Tvoja reklamácia bude vybavená do 30 dní.

 

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru zakúpeného v internetovom obchode fitplus.sk?

Ak s tovarom niesi z akéhokoľvek dôvodu spokojný, máš právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Najneskôr v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy je treba doručiť tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa (Bratislava predajňa a showroom).  Peniaze ti vrátime rovnakým spôsobom, aký si použil pri svojej platbe, najneskôr do 14 dní.

Celé znenie podmienok odstúpenia od zmluvy nájdeš v Obchodných podmienkach, časť 10.

Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžeš stiahnuť tu.